Rusta har byggt om! Gissa om jag blev över...

20101016822 (MMS)

Rusta har byggt om! Gissa om jag blev överraskad när jag gick in på Rusta idag! Det var lääänge sen jag var där, trots att det är en favorit-butik! Men oftast har jag haft trötta barn, el haft nåt annat att uträtta el helt enkelt undvikit det av ekonomiska skäl... D slinker alltid ner nåt i korgen! Som idag.. Jag skulle ha målarfärg till grindarna. Det blev ingen färg, men mössor, vantar, strumpor och en ljusstake som Per var snabb att påpeka att den var onödig! Och visst, men den blir fin nu till höst o jul, och priset var 49kr! På bilden ser ni en monter på Rusta där jag tycker att den lila mattan gör sig så snygg! O fint med beiga väggar och gråa detaljer, som jag vill ha i vardagsrummet! Jag har länge trånat efter d gråa pallarna! Fint va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0