Senaste klädinköpet!

Jovisst, jag har köpt lite kläder!

Jag var på stan förra onsdagen! Och så gick jag in på kappahl, för att kolla på en vinterjacka till Fredrik.

En svart parkas. Den ska han inte vara ute och leka i, men mer praktiskt med en jacka emellanåt. När man ska åka bil etc. Snygg va? 399 kr, och 25% rabatt: 300 kr.

Till Fredrik köpte jag även mjukisbyxor och blixten mc queen tröja! 99/129 kr, och så 25% rabatt på det.
Strl 98 i byxorna, så de är långa, men lika breda som 92, de funkar tack vare mudden. Tröjan är 86/92, då 98/104 blir alldeles för stort.


Och så plockade jag ihop lite till Henrik:


Den vänstra är ur Kappahls nya ekologiska sortiment, storlek 68. Den andra är bara något större, men den är strl 80!!! 25% på även dem!

Och ett par schyssta jeans!



Inte som favoriterna som Ingela köpte åt honom när han var nyfödd, men nästan! Passar henrik perfekt, och är "slimfit". Köpte strl 68 och de är generösa i strl, har vikt upp ca 6 cm! 25% rabatt på dem oxå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0