Fin-kaffe! Titta så fin...

Kaffemaskinen Bosch Tassimo skulle gärna få flytta hem till mig!


Förutsatt att den skummar mjölken =)
(Men det ser ju så ut på bilden!)

http://www.tassimo.se/tassimo/page?PagecRef=1

ELLER:


Denna tar mindre plats!! Och verkar vara bättre!!

https://www.dolce-gusto.se/SV/Shop/Pages/Apparater.aspx?productId=8004399325272_00


Jag tror att KAFFEMASKIN kommer att bli "årets julklapp"!
SÅ nu har jag sagt det igen! Per tycker jag tjatar!! HAHA



Och varför har jag gått och blivit sugen på en kaffemaskin? Jo... för innan babysimmet har vi tagit en take-away latte på "Pess-kiosken" och de har ett så gott kaffe, med skummad mjölk!

Men att vilja ha, och sen ta sig råd att köpa en är lååååååååångt steg! Tror inte det blir nåt, trots att jag får skattepengar i december! Renovering och spara pengar till elräkningarna i vinter är det som prioriteras!!

Drömma går ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0