Vår vagn är utlånad imorrn!

Jovisst... måste bara få skriva det!

Rebecka ska nämligen åka in till stockholm i morgon, och äta lunch med sina arbetskompisar! (Hon jobbar på ett fint konsultföretag i gamla stan förstår ni!) Och hon ville helst inte ha sin klumpiga brio med fyra fasta hjul, så jag erbjöd henne våran Emmaljunga Nitro City! Hon blev glad,.. för hon tänkte fråga mig, men "vågade" inte..

Så den ska minsann få följa med in på Gondolen imorrn, och Edvin ska få finåka! Hehe..

Och jag lämnade dessutom med en av våra tjusiga åkpåsar "The Buppa Brand" i softshell. Vatten/vindtät, så det blir extra fint att visa upp! Haha...

Så är det! Och jag sa till Rebecka att hon får förbereda sig för nytt barnvagnsinköp nu när hon kommer prova våran vagn! Den är ju så smidig, och snygg, och man vill inte ha det gamla träliga när man väl har provat skillnaden!

Så vi får se hur det går =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0