Alla vill ha KAVAT...

... men de är ju så dyra!!!!

SÅ här är mitt tips:

Beställ på Ellos, när de lockar med en vara till 30-50% rabatt! Det gör jag!

Jag har just beställt höstskor:


Ordinarie pris: 649 kr, mitt pris inklusive frakt: 369 kr. Dessutom Adidasväska plus vattenflaska på köpet!

Och jag har beställt vinterskor:


Ordinarie pris: 649 kr, mitt pris inklusive frakt: 369 kr.Dessutom Adidasväska plus vattenflaska på köpet!

Dyra skor, men de ska hålla för att ärvas till lillebror. Och sen är det HÖGT andrahandsvärde. Ca 250 kr på tradera för Kavatisar! Men bäst är att de sitter bra på foten, och håller foten torr och VARM!!

Det är svårt att beställa just skor på internet, MEN just kavat visar alltid sina skor med millimeter! Perfekt!


HÄR KOMMER RABATTKODEN (50% rabatt + adidas set):

4156


Gäller t.om. 6/11, så ni har tid på er... men skynda er... fler storlekar av Kavat vinterskor har redan tagit slut!

Gäller en vara, och gäller en person, så jag har beställt två ordrar, en i Pers namn också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0