Barnrytmik idag! Måste få säga att jag ...

Barnrytmik idag! Måste få säga att jag är så stolt över mina barn! D har skött sig så exemplariskt idag! På rytmiken var d inget gnäll på Fredrik, han gick in och satte sig. Det var tredje gången idag, så han har nu vant sig! Och han var med o dansade runt, satt i knät, spelade på triangeln, och marackas m.m. När d var dags att plocka ihop instrumenten, tog Fredrik hela famnen full m marackas och la i lådan! Så gulligt! En annan mamma la märke till att han städade o kommenterade hur duktig han var! Han får emellanåt hjälpa till att städa upp leksaker hemma, så kul att se att han gör det! Vi är noga med att han får plocka ihop pussel innan han börjar med nästa. Men han är såklart duktigare på att röra till! Henrik satt i mitt knä och tittade på alla barnen! Efter var d lunch/fika och lek i lekrummet. Ingela kom dit för att umgås lite, och hade en sovande Ida-marie med! Fredrik var i rummet bredvid och lekte med alla leksaker, så kul att han är självgående nu och fixar det mesta. Han ropade "mamma" högt flera ggr, och höll koll på mig! Trots att d var glasdörr i mellan, o vi satt kvar på samma ställe! Hihi. En lyckad dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0