Bollhavet!

Jag köpte Carolas bollhav (på kredit...haha), och idag tog jag mig i kragen och satte upp det nya tältet, och tvättade bollarna!

När jag precis hade plockat upp alla bollar och hält i det nya tältet, så gick jag för att hämta de nya från duschen. När jag kom tillbaka var det nån som hade gjort ett bollhav i HELA köket! PUST!!!

De blev rejält utspridda...





Det är sååååååå roligt med bollhav! Jag förstår att alla familjer inte har ett bollhav! Men det är ju så roligt, så det är än så länge värt att ha lite extra plockning!!! Och faktiskt så är det otroligt lätt att plocka upp bollarna med fjärilshoven!

Så här lite bollar hade vi innan:


Så här blev det:




Och jag vet att Maja kommer att älska nya bollhavet nästa gång hon kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0