Familjeejympa idag!

Kl 10.00 var det familjejympa på Friskis & Svettis. Jag hade tänkt mig att det var mer kordination och rörelser för barnen, men när jag kom dit fattade jag... det är ju såklart träningspass för föräldrarna! Tur att jag hade träningsbyxorna på! =)

Fredrik var kinkig första kvarten och ville inte vara med, han ville gå ut igen! Men jag försökte få med han utan att tvinga... Henrik vaknade precis när passet skulle börja, men satt snäll och tittade på. Det var först mot slutet som han blev kinkig... han var hungrig, så Fredrik fick skutta med Alvin och Ingela!

Roligt var det, och svettigt blev det! Och det blir säkert riktigt bra träning ocm man tar i ordentligt!

Det blev inte så många kort. Det mesta blev suddigt, eftersom alla rörde sig.



Fredrik är stolt över brorsan, och klappar på huvudet!


Alvin var med! Och han älskade att skutta runt!


Rasmus och Carola var med!

Och Elin och Alice... men de kom inte med på kort! De skuttade runt, så jag hann inte =)

På slutet gjordes det en hinderbana med olika R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0