Familjeklubben...

Tidigare nämnde jag att det fanns en barnklädesklubb (www.djf.se), som bokklubb, men med barnkläder alltså. Jag testade välkomstpaketet, och är nöjd. Det är lätt att hoppa över osv, och man måste inte handla nåt.

Vill bara visa vad man får i välkomspaketet. Här om man har tjej:


Klicka för att stänga bilden

Och här om man har kille:
Klicka för att stänga bilden

Jag är nöjd med kläderna hittills. Jag mailade dock och klagade på ett syfel. Hon ringde mig idag och erbjöd mig att få ny byxa, eller en del pengar tillbaka. Men jag vill inte ha byxor med syfel, så jag ska skicka tillbaka dem, och få nya, samt ersättning för porto. God service!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0