Har hälsat på hos Elin och Grace idag!

Idag har jag och barnen hälsat på Elin och Grace! Vi blev bjudna på lunch, pastagratäng, och jag hade tagit med massor av fika! Har ju fullt i frysen nu efter dopet!

Grace och Fredrik lekte bra, och kivades en del! Grace lånade gärna ut leksaker, och ångrade sig ibland! Fredrik var så nyfiken på alla hennes saker, och ville inte alltid att hon skulle komma i närheten! Dessa ungar!!

Jag sa till Elin, att det är svårt att umgås när man har barnen med sig!!

En jättefin kruka gick i kras! Jäklarns! Fredrik råkade putta till deras trebenta altanbord, så det välte! Smultronplantan och ljuskrukan åkte i backen, varav att krukan sprack! En stund tidigare hade jag beundrat den och tyckte den var fin!

Henrik lekte i Grace gamla babygym, och andra leksaker. Sen sov han läääääänge i Grace säng! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0