I går från POMP DE LUX!

Mycket fina barnkläder fanns det, och som vanligt är de betydligt finare i verkligheten!! Och överraskande billigt!

Jag köpte ett par vantar, thats it! Och dessutom sambeställde jag med Ingela.


Vantarna är nog riktigt bra, mjuka och lätta för små knubbiga händer att leka i!

Men jag ska beställa mer, när jag får pengar... nångång!

Titta vad fint:


230 kr. Tjock och go!!


Riktigt snygga jeans! Och urläcker farfarströja! 230 kr/130 kr


Snygg tröja! 110 kr


Fin tröja! 100 kr



Fina bodys i brra kvalitet. 3 st 200 kr.

Såklart fanns det mycket flera tjejkläder, och riktigt tjusiga sådana!

T ex:

'






325 kr

Såååååå fina tjejkläder! Tur att jag inte har tjej.... hade blivit dyrt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0