Idag blir det en klapp på axeln! Först b...

Idag blir det en klapp på axeln! Först badhuset, babysim! Hur mysigt som helst! Sen lunch o fika hos Rebecka. Vid halv två hämtade jag Fredrik, o när vi var hemma var det dags för Henrik att sova igen. DÅ passade jag på att klippa gräset minnsan! Fredrik var med en stund med sin lilla klippare i plast, hämtade vatten i hink o "målade" på trappen, lekte i sandlådan mm. Rätt som d var såg jag inte till honom, så jag stängde av klipparen och gick in och tittade. Han stod framför TVn o hade knäppt på den! Han ville vara inne. Ok tyckte jag o klädde av honom ytterkläderna. Jag gick ut o fortsatte, babyvakten hade jag i fickan så jag skulle höra/känna när Henrik vaknade. Efter en liten stund igen kom Fredrik ut på trappen, han ville ha nått... O visade mig in i köket, öppnade kylskåpet, o pekade på filen: mellis. Fil o flingor, fick han framför TVn! O jag fortsatte klippa. Svettigt! Efter 1,5h vaknade Henrik. Då gick vi in, han fick mat, o efter en stund kom Per hem. Då klippte jag klart resten! Så fint det blev! På kvällen gick jag på spinning! Och tog i ordentligt, stod upp mestadels! Så nyttigt d känns! Muffinsen o kladdkakan som Rebecka bjöd på är bortmotionerade!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så duktig du är!! Blir svettig bara jag läser allt du gjort.

2010-09-29 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0