Lindexpaketet!

Som ni vet så  beställde jag overall och varsitt par jeans till killarna för ett tag sen. Rebecka var schysst att låna ut sitt medlemskap, så jag kunde få deras generösa rabatt! Vilket också betyder att det var hon som behövde hämta paketet! =)
Så, idag efter babysimmet stannade jag till bilen på parkeringen utanför och hon sprang in på Lindex. Killarna sov i bilen, så vi tog ingen fika på stan, utan åkte hem till mig.
Henrik och Edvin fick sova en stund ute i bilen, för vi ville gärna ha en liten lugn kaffestund! Det fanns ju risk annars att de vakna, om vi bar in dem! =)
"Babyvakt" är en riktigt bra pryl!

Jag har inte provat overallen på Fredrik än, men jag hoppas verkligen att den passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0