RENT! Nu har jag storstädat vardagsrummet,...

20100918713 (MMS)

RENT! Nu har jag storstädat vardagsrummet, varje liten vrå! Det var senast i slutet av juni (urstädning efter Atlas bortgång) jag körde en ordentlig städkörare! Alla leksaker o annat åkte ut i köket o möblerna flyttade jag bort! Sååå najs! Hålls nog snyggt en liten liten stund iaf! Fredrik o Henrik fick vara ute m Per under tiden, o nu när han kom in sprang han in o kollade runt! Nu ska vardagsrummet få "vila" från alla leksaker, d får nu vara i köket ett tag. Men i framtiden i d tänkta lekrummet intill köket! Mössen är här nu förresten, så vidrigt! Fullt m råttskit hittade jag under soffan! Så strax ska jag lägga in alla torrvaror, som inte är i förslutna burkar, i kylskåpet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0