Idag var vi på öppna förskolan, ute vid fr...

20110217064 (MMS)

Idag var vi på öppna förskolan, ute vid frötuna kyrka för första gången. Det var lite folk (3 andra föräldrar varav jag kände 2), trevlig atmosfär, kaffe o smörgås. Vi hade en liten sångstund också. Det blev helt spontant att vi åkte dit. Vi var inriktade på logopeden 9.30. Men jag hade skrivit upp fel datum, så det var bara att vända. Jag frågade familjdcenter som ligger vägg i vägg, om vi fick komma in en stund o leka, trots att det var "tvillingöppet". Det gick minnsan inte. Det var INGA barn där (2 personal) och det var därför jag ens frågade. Men ifall (!) det skulle komma nån, och jag fick höra att de har riktad verksamhet. Och VARFÖR kan inte tvillingar leka med andra barn tro? Nej, tacka vet jag Mariagården och nu Frötuna som inte skiljer på folk! Dit går vi gärna igen, men det krockar med barnrytmiken. Men vi kan gå lite olika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0