Lånat dator, så nu kan jag använda kameran igen!

Jag köpte en ny kamera för några veckor sen, som ger superfina bilder! Men sen blev vår dator virusangripen (fixas i helgen), och då gick det inte att använda den. Och eftersom jag har ett TINY minneskort på så har jag inte kunnat ta fler bilder (Eftersom jag inte haft datorn att ladda över dem på!). Men nu fick jag låna en av pappa.



Den här kameran köpte jag:

Digitalkameror - System Panasonic Lumix DMC-GF1 Sakura + G 20/1,7 ASPH Pancake. Sakura edition, endast hos CyberPhoto!

Digitalkameror - System Panasonic Lumix DMC-GF1 Sakura + G 20/1,7 ASPH Pancake. Sakura edition, endast hos CyberPhoto!

Digitalkameror - System Panasonic Lumix DMC-GF1 Sakura + G 20/1,7 ASPH Pancake. Sakura edition, endast hos CyberPhoto!
Digitalkameror - System Panasonic Lumix DMC-GF1 Sakura + G 20/1,7 ASPH Pancake. Sakura edition, endast hos CyberPhoto!

Panasonic Lumix DMC-GF1 Sakura + G 20/1,7 ASPH Pancake. Sakura edition, endast hos CyberPhoto!

4990 kr. Nu har de dessutom paket med bl a väska och minneskort för en 500 till.

http://www.cyberphoto.se/

Så småningom ska jag köpa till denna:
Objektiv normalzoom Panasonic Lumix G Vario 14-42/3,5-5,6 Asph/Mega OIS (för Micro 4/3)

Panasonic Lumix G Vario 14-42/3,5-5,6 Asph/Mega OIS (för Micro 4/3)

1995 kr.

Med kod "FF09" blir det även fraktfritt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0