Badhuset idag!

Idag var jag och Fredrik till Rimbo badhus! Vi stannade där i nästan 2 timmar, ändå grinade Fredrik när vi skulle gå upp ur vattnet!! Henrik var hemma med Per. Det var dags för honom att sova när vi skulle åka, samt svårt att åka med två barn. OCH mysigt att få egentid med Fredrik. Populärast var såklart varmbassängen!!!

Elin och Alice var med! Vi bestämde en kvart innan vi åkte! Och hennes syrra med familj hakade på. Väl i badhuset träffade vi Rebecka med familj. Jag visste att de skulle åka dit, men inte vilken tid. När vi satt i kafeterian och var färdigbadade träffade vi Leona med familj. Det var många spontana möten!

Fredrik var en fegis idag, inte alls lika vild som han brukar vara. Men han blev väl kanske avskräckt från i fredags när vi badade i poolen vid gymmet (/Actic gym/Hotell Roslagen). Fredrik SKREK för det var så kallt i vattnet, det var inte till hans belåtenhet. Han satt på kanten och väntade tills jag simmade några längder.
Innan så var han med på gymmet. Han hade lite bilar med och var med och coachade mamma! På tisdag och onsdag var jag också där, men då var Henrik med. Han satt i sin vagn och var så nöjd. På onsdagen sov han tills jag nästan var klar! Lättsamma barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0