"...den 25e smäller det!" idag har jag o p...

"...den 25e smäller det!" idag har jag o pappa varit på shoppingrunda! Löning o idag blev det lite snurr på pengarna! Först gick vi på Rusta. Där köpte jag toa o hushållspapper, Lambi 4 st 100 kr. Yes disktabletter 69 kr st. Lila fleecefiltar 39 kr st. Pärm, 20 kr. Sen in på Jysk, ny duk till köksbordet, textilvaxduk 50 kr per meter, pilatesboll rosa, 75 kr. Stolsdynor nougatfärgade, 40 kr st. Sen åkte vi till ÖoB, där köpte jag nya tandborstar, bordstabletter i filt, 10 kr st. Byggskum, bygglampor! På eftermiddagen åkte vi till Täby o köpte en bokhylla till lekrummet som jag hittade på blocket! Så d blev en rejäl shoppingrunda! Både nyttosaker, men även fint till hemmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0