Inatt ramlade Henrik ur sängen :-( han åla...

Inatt ramlade Henrik ur sängen :-( han ålade över grinden på stjälsängen, som står precis intill våran säng. Jag hörde i sömnen, men fattade inte förrens det var försent! Han hamnade i vår säng, men hamnade emellan den o spjälsängen. Och spjälsängen åkte iväg och min lilla kille hamnade på golvet! Stackars! Inget hände, men ändå! Han ville bara komma till mamma! Jag halvdrömde att han hade börjat ta några steg, jag räknade stegen till 23 innan jag fattade vad som hände o ungen låg på golvet! Typiskt. Sen somnade han (om han ens var vaken) intill mig, o sen la jag över honom i spjälsängen så han inte skulle ramla igen. Numera får han sova med grinden uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0