Magsjuka!

Inga spår eller tecken på det igår kväll. Men i natt kvart över två spyr Fredrik som bara den i sängen. Jag ropar på Per, som tar hand om Fredrik medans jag bäddar rent i sängen.

Per och Fredrik har sovit på soffan i natt, blandat med film osv.

Inga mer kräkningar, men Fredrik är dålig i magen. Pigg och glad för övrigt.

Så det blir isolering för våran del ett tag! Tråkigt!

Vi skulle äntligen träffas, jag och Elin, med barn! Fredrik och Grace skulle få leka ihop hemma hos oss. Jag har fixat lunch och fika! Verkligen trist, eftersom vi inte kunnat setts på så länge! Så jag hade verkligen sett fram emot att ses idag!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhh, stackars! Verkligen inte kul med magsjuka barn. Krya på er.

2011-01-23 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0