Nu är jag hemma igen! Efter en kort sjukhu...

Nu är jag hemma igen! Efter en kort sjukhusvistelse, 3 nätter, får jag äntligen vara med min familj igen och sova i min egna säng, utan nålar, dropp osv! Nå, varför har jag varit på sjukhus då? Jo, för jag genomgick en gastric bypassoperation. Jag har inte pratat om det, för jag tycker att det är min ensak. Men nu kan jag nämna att det är gjort, jag mår bra, operationen har gått helt komplikationsfritt. Fram till alla hjärtans dag kommer jag äta flytande samt puréer. Per har tagit ut pappaledigt och har och kommer vara med barnen tills jag återhämtat mig. Och det har såklart gått jättebra!


Kommentarer
Postat av: carola

skönt att allt gått bra o att du mår bra, har tänkt på digkramar

2011-01-15 @ 20:57:26
URL: http://marling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0