Per har börjat renovera det sista i köket!...

201101151119 (MMS)

Per har börjat renovera det sista i köket! Han slet ner den gamla spisfläkten, och hans pappa var här och hjälpte till att mura upp igen. Sen ska det på med kakel... Och det är en djungel! Det jag vill ha kostar 1200kr per kvm, och vi behöver 5 kvm, dvs 6000kr!! Därför har det inte blivit nåt hitills! Vi har en spritt ny spisfläkt som stått i 3 år för vi bl a inte lyckats hitta kakel! Dilemma: jag vill ha ett modernt kökskakel och absolut inte fyrkantiga kakelplatter, typ 10x10. Men jag vill inte betala mer än 2000kr! Men vad som helst går bra, bara de är lite mindre rektangulära alt mosaik! Även en blandning går bra, dvs en rad mosaik. Nån som vet var jag ska leta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0