Städat!

Nu är det gjort!

Jag har mått dåligt i flera dagar, inte för operationen, utan för att det har varit så skitigt hemma!! Jag dammsög samma dag som jag skrevs in på sjukhuset, alltså förra tisdagen, så det var inte städat sen dess.
Och Per hade äntligen tagit ner gamla spisfläkten och börjat renovera. Jättebra, men det blir ju smutigt och byggdamm!!

Tidigare har jag inte kunnat gjort det, egentligen inte idag heller. Men jag gjorde det!

Jag dammsög, torkade med ENJOduk1 (Torr), sen ENJOduk2 (våt) och sen torkade igen med ENJOduk3 (fuktig). Så nu kan jag gå barfota utan att må dåligt. Och barnen kan vara på golvet utan att bli skitiga. Igår hade Henrik en vit body på sig, och den blev GRÅ!!! Blä blä!

Inte så klokt, eftersom jag är nyopererad. Men vad skulle jag göra!?!??! Nu får jag vila en stund istället. Sen ska jag duscha och göra oss i ordning, för Henrik ska på 10 månaders koll idag!

Innan dess rengjorde jag diskhon, med kalkmedel och ENJOdukar så den blev skinande ren! Och tvättade en masik tvätt!

Och ändå är det långt ifrån "fint" hemma!! Men snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0