Idag lämnade vi av Fredrik på dagis o det ...

Idag lämnade vi av Fredrik på dagis o det var "knytte" som gällde! Han fick en liten ostsmörgås o festis i matsäcken. Efter det åkte jag o Henrik till Rimbo, det var ju dags för babysim! Lite kallt i poolen, men ändå 32 grader. Det blev lite dyk från poolkanten, sånger, lek o andra övningar. Henrik är inte 100% kry (hostig o snorig) och det märktes att han inte orkade med lika mycket idag. Efteråt åt vi lunch med två mammor fr gruppen. God vegetarisk tacopaj på cafét "Chocolate". Där satt vi länge, och sen handlade jag en snabbis. DÅ tittade jag på klockan o hon var 13, o jag skulle hämta Fredrik 13.30! Snopet! Och jag var tvungen att gå på apoteket innan! Så jag blev en kvart sen till dagis, men d gjorde som tur var inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0