Jag blir 33 år idag!

Min födelsedag! Inget särskilt,.. men ändå! Roligt med Facebook.. det är många som gratulerar! Ingen födelsefika ikväll... det blir på söndag kl 14.00, välkomna alla som känner mig =)

Ikväll ska vi ju nämligen på plasksimskola, Fredrik och Jag. Katharina, en mamma i gruppen (som jag känner sen tidigare), ringde igår och frågade om vi skulle ta en fika efter som vi gjorde första gången. Och det bestämde vi! Och så Sofia och Emil ska med!

På Subway har de bollhav och rutschkana för barnen, så det är uppskattat! Så min födelsedag, blir en fika med de simmande mammorna på Subway =)

Men på lördag har jag bjudit mina närmaste på tjejkväll... det ser jag verkligen fram emot! Även om ekonomin inte var så stadig denna månad så att jag fick låna slantar av svärmor! Typiskt! Men man lever bara en gång, och Maj är roligare månad än april, när stora låne + bilskatt ska betalas etc!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Grattis i efterskott! Hoppas du fick en underbar dag :)

2011-05-08 @ 16:10:22
URL: http://zarintegra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0