Knytte

I tisdags, när det snöade (!), så var det dags för knytte! Packa ryggsäck... sittunderlag, dryck och en smörgås. Förresten måste jag köpa ny ryggsäck. För den han har, har han spillt choklad i och trots maskintvätt, så luktar det surt.
På Malungsboden (väskaffären vid lilla torget) har de en väska med grävmaskiner... och dessutom ett spänne över bröstet! Den har jag funderat på.. men 249 kr är lite dyrt. Coop säljer sandleksaker plus en genomskillnig ryggsäck för 59 kr, dock ej spänne över bröstet.
Jaja.. det blir ändå vid barnbidraget. Och då är knyttesäsongen snart slut.

Henrik var hemma med mig i tisdags. Jag visste inte riktigt om han var helt frisk, han började bli snorig och hostade lite. Men det var ingen fara.
Men ena fröken på dagis var sjuk... så hon som jobbade, var själv med 8 barn. Så Henrik kunde lika gärna vara hemma. Får njuta in i det sista! Snart blir det jobba av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0