Norrtäljebesök idag!

I flera dagar har vi bara varit hemma och njutit av det underbara vädret, men idag begav vi oss till Norrtälje..

Jag skulle egentligen köpa en ny flugsmälla, men nån sån glömde jag att köpa!

Det blev ett besök på Rusta, Intersport, Willys, Lidl och McDonalds.

Jag fick ju presentkort på Rusta av mina kära vänner, Carola och Elin!

Jag kunde inte hålla mig, utan åkte till Rusta idag och satte sprätt på det!! Jag vet.... egentligen skulle det vara ett bidrag till vardagsrumsmatta... men det blev lite småplock istället!!


Fotoramar, 39 och 59 kr. Solkräm kids 50+ 59 kr, trädgårdstoffel till Fredrik 49 kr, Handtvål 10 kr, och en hårklämma, 12 kr.

Vi hade även fått presentkort av svärmor på Intersport, som jag blev instruerad tre gånger till att det skulle gå till Fredrik och Henrik (!) =)
Jag var in där... för att kolla på sandaler åt främst Henrik. Men de hade inga som passade. Heller ingen keps. Så presentkortet spar vi till nästa gång =)

Jag hade glömt att ta med napp till Henrik!!!! Så vi gick in på Willys.. köpte napp och lite frukt! Sen åkte vi upp till McDonalds för att träffa Elin och Grace. Det blev en halv fiskburgare till Henrik och pommes frites och en liten milkshake till Fredrik. Och en latte till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0