Sommarfest!

Jag jobbade i baren i lördags, och kom hem 4.30 på morgonen,.. så jag var rätt seg på söndagen! Men denna gång la jag mig på soffan när jag kom hem, så jag inte skulle väcka Henrik vilket jag gjort de senaste två ggr. Svårt att somna först, då man var uppe i varv. Men sen så...
När övriga familjen vaknade och kom ner, då gick jag upp! Och klev inte upp förrens kl 13.15... helt slut. Känns som man e bakis, men inte en droppe sprit.

Sommarfesten började kl 14, så det var bara att packa ihop allt och åka iväg!! Ingela med familj var där!

*Ponnyridning
*Hoppborg
*Tårtkalas
*Ankdamm
*Lotteri m.m.

Fredrik och Alvin lekte massor och hade jättekul! Henrik var trött, och jag försökte få han att somna så jag kunde vara med Fredrik, men icke!



Mot slutet så köade Ingela med Alvin och Fredrik till ponnyridning. Och när det var dags bad jag en kompis passa Henrik en liten stund!

 
Här står Fredrik med utprovad hjälm och är näste på tur! Sin första ridning nånsin!!



Glad kille! Det var spännande!



Hoppborgen!

Och mattan nedanför som fångade upp en flygande fredrik!
Det var bara en kort runda, och han var lite ledsen när det tog slut så fort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0