Fyrishov idag!!

För ca 2 veckor sen bestämde jag med pappa att vi skulle åka till Fyrishov! Lagom efter barnbidrag, och han var ledig just den här onsdagen!
Ingen stress... vi kom dit först 11.30, och började med lunch i restaurangen! Det blev hokifilé och potatis, salladsbuffé, dricka och kaffe! Sen var vi redo för bad! Fredrik har tjatat länge nu! BADA... i STORA badhuset!

Det var första gången vi var där, och för mig var det enormt länge sen... nu när man har egna barn har man ju anledning att åka till äventyrsbad!

Riktigt skojigt, vi var i bassängen över två timmar, ändå var Fredrik inte nöjd! Haha...

Helt klart att vi ska åka dit igen!

Tyvärr inga bilder... jag skulle såååå gärna vilja ha en vattentålig kamera! =)

Jag skulle vilja åka till Mariebad igen, i Mariehamn, på Åland... jag ska luska lite, om det fungerar att åka över dan, dvs 10 båten dit och kvällsbåten, typ vid 18, hem! Där är det vARMT i vattnet, och mkt fint bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0