Konstant renovering! Tapetprover...

I juli gjorde jag ett inlägg med hur der ser ut i köket idag, och en idébild:

http://fredrikochhenrik.blogg.se/2010/july/hostprojekt.html


I nyaste Rustabladet presenterade de några nya tapeter... och jag funderar på denna bakom spis och diskbänk:



Jag fick "tummen upp" från Rebecka, och vad tycker ni andra??


En annan variant kan vara denna:





Det måste såklart inte vara från RUSTA. Det är bara där jag har kollat. Har ni några andra tapetförslag, säg till !!
Det behövs inte så mkt tapet, så det gör inget om det är en dyrare tapet.

Per har en kompis som jobbar som glasmästare och han sa nu i helgen:
"Säg till när ni har tapetserat, så fixar jag glasskivan". Gratis.

SÅ kanske kan fixa till jul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0